Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 18 Mar 2024 09:31:57 +0200

Tere!

Tori Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/00440 aadressile 
Pärnu maakond, Pärnu linn, Ehitajate tee 2a// T1// T18// Parmu tn 5// 6// 
Parmu tänav T4// Roheline tänav T10// Tuisu tänav// Tori vald, Kilksama 
küla, 19214 Jänesselja-Urge tee// 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee// Selja tee 4// 
T2// Nurme küla, tee// Sauga alevik, 19213 Sauga tee L7// 19214 
Jänesselja-Urge tee L1// 4 Tallinn-Pärnu-Ikla tee L1// L4// L5// L6// 
Hirvela tn 1// Hirvela tänav// Jänesselja tn 5// 9// Jänesselja tänav L1// 
L15// L16// L5// L6// Kuldnoka tn 1// Puhkepargi// Rabaveere tee 1// Sauga 
kergliiklustee L1// L2// L3// Vahtra tänav T3 (Siderajatised) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26919651>  (menetlus nr: 
410590), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 28.03.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tori Vallavalitsus) või menetleja (KRISTI KALISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister